Team building jadralna delavnica o direktni prodaji

Spodaj je objavljen povzetek naših spoznanj iz prav zanimive team building jadralne delavnice, na kateri smo v marini Martinščica, kjer smo tudi prenočili, bili deležni tudi vrhunskega predavanja o izboljšanju prodajnih rezultatov s pomočjo prodaje ena na ena. Delavnica je imela naslov Team building jadralna delavnica o direktni prodaji.

.

Team building jadralna delavnica o direktni prodajiCeloten dogodek, jadranje, izobraževanje, sproščeno druženje in zabavo, smo združili z vrhunskim slovenskim organizatorjem najrazličnejših team building programov, podjetjem ETC Adriatic iz Kamnika (povezava to njihovih team building programov tukaj: http://etc-adriatic.si/2017/02/22/team-building/)

.

*********

.

Kaj nas je o direktni prodaji naučila team building jadralna delavnica o direktni prodaji?

.

Umetnost vse kaže, je znati se strankam prilagoditi.

Kot lahko vidimo, vsi, ki delamo v direktni prodaji (in smo bili udeleženci jadralne team building delavnice) gre dosti lažje prodati tistim kupcem, ki so že “zagreti”, pripravljeni slišati in jih zanima kako jim nek produkt dejansko pomaga. Ali kot pravijo: “ko je učenec pripravljen, pride učitelj”.

pohistvo-za-jadrnicoPrvo pravilo mehke, a vseeno direktne prodaje je, da s strankami vedno nežno, a vendar odločno. O tem sem na jadranju celo izvedli simulacije in sicer na temo: “Morski psi napadejo, ko zavohajo strah.”

V tej team building simulaciji, na kateri je v ekipah sodelovalo po 5 ljudi, smo spoznali, da, če s svojimi potencialnimi strankami gremo pri direktni prodaji, v debato plašno, neodločno in ne prepričani vase, sama prodaja ne bo uspešna. Po domače zapisano, lahko pričakujemo potop.

Bolje, bistveno bolje je, da se na mikro moment prodaje pripravimo. In v direktno prodajo vstopimo samozavestno.

.

Kako se učinek takšnega pristopa k direktni prodaji opazi?

.

Sodelujoči v ekipah na delavnici (drugi dan jadranja), so med seboj delili svojo spletno komunikacijo s potencialnimi strankami, ker je pač zapisana beseda “najlepši dokaz” obstoječih pristopov k strankam.

team building tekmovanje

Team building tekmovanje

Prva stvar, ki smo jo opazili udeleženci delavnice, je ta, da nekateri prodajalci čez splet, prodajajo z neskončno dolgimi elektronskimi sporočili.

In iz tega ugotovili, da nima smisla s potencialno stranko vztrajati predolgo na načinu elektronskega komuniciranja, saj se prodaja kasneje v vsakem primeru zgodi v kontaktu ena na ena.

.

Ne gre za to, da direktna prodaja ne funkcionira čez splet, ampak zakaj točno bi vztrajali na pogovoru s potencialno stranko na e načinu, če točno vemo, da bomo prodali in argumentirali uspešneje, če imamo stranko pred sabo v živo.

.

Kar pomeni, da moramo čimprej priti do pogovora s stranko v živo in tudi do tega, da stranko obiščemo.

Če si nekdo izmenjuje 312.000 elektronskih pošt, se samo zelo dolgo “pogaja”. In mnogi naši “sojadralci”, so potrdili, da slednje drži.

Če nismo odločni, da se s stranko pogovorimo, če nismo prepričani, da bi bilo pametno za uspešno prodajo priti s potencialno stranko čimprej na njeno dvorišče, potem pač k temu ne “težimo”.

.

Zakaj v direktni prodaji nastopimo plašno?
.

Včasih, ampak res samo včasih, so argumenti preprosti. Po emailu enostavno ugotovimo, da je stranka firbec, da primerja, da zbira ponudbe, da se informira.

potapljanje

Priprava na potapljanje

Zdaj potrebujemo “nekaj”, da ugotovimo ali se morebiti v tem kontaktu ne skriva morda kaj več. Kako bomo to ugotovili? Čez živi pogovor.

Čez telefonski pogovor lahko “zasledujemo” besede stranke zato, da ugotovimo ali zgornje drži (da je firbec, se informira, …..) ali pa se morebiti v tem kontaktu ne skriva kaj več.

V vsakem kontaktu in vsaki potencialni stranki se potrudimo ugotoviti, ali obstaja razlog, da se ne pojavite na njenih vratih.

Sicer ni naš video, a vseeno povabimo, da si ogledate spodnji posnetek, da dobite približen občutek, kako zgleda team building jadralna delavnica o direktni prodaji:

 Oznake besedila: Team building jadralna delavnica o direktni prodaji