Kako do resnično dobrega mizarja za kuhinjo in stopnice? – pogovor z ekipo Mizarstvo.si
Posted on October 26, 2016 | By Andrej
Glede na to, da se z nami, na jadranje podajo najrazličnejši poslovni partnerji in podjetja, smo se na naši spletni strani odločili, da v okviru našega prijetnega druženja na jadranju, drug pri drugem tudi gostujemo z različnimi zapisi in koristnimi nasveti iz ostalih področij, ne samo jadranja.
.
*********
.
Tokrat smo v goste na našo spletno stran, povabili ekipo iz slovenskega največjega spletnega portala za mizarsko pohištvo branžo, ki združuje različne mizarje in notranje opremljevalce. Z njimi smo jadrali po Jadranu, vmes pa izmenjali izkušnje o tem kako poteka njihovo in naše delo izven prostega časa.
Prijetno priložnost druženja na skupnem jadranju smo izkoristili tudi za to, da jim postavimo nekaj vprašanj.
.
**********
.
Kaj je pravzaprav Mizarstvo.si?
Mizarstvo.si je za spletne razmere, dokaj mlado spletno mesto, saj ima letnico ustanovitve šele 2013. Osnovna ideja spletne strani je bila na enem mestu združiti različne slovenske mizarje ter pod enim imenom in eno streho predstavljati njihove izdelke in storitve.
Kasneje so se tej zgodbi pridružili še posamezni notranji opremljevalci, arhitekti, projektanti in pa tudi drugi opremljevalci (npr. ležišča).
Danes je pod to isto kapo, združenih cca. 20 mizarjev in pa cca. 20 notranjih opremljevalcev, za katere na spletni strani redno predstavljamo njihove izdelke in storitve.
Kako pa deluje to, saj vendar mizarji najbrž prodajaj in izdelujejo iste reči? Ali si niso konkurenca?
Seveda da mizarji, mojstri niso dobri samo na enem področju, definitivno pokrivajo več različnih segmentov, od izdelave cenovno ugodnih kuhinj, kopalnic, stopnic, nadstreškov, ipd….
Ekipa spletnega portala Mizarstvo.si, uspešno sodeluje z večimi izvajalci, od katerih je potrebno izpostaviti vsaj dva:
- prvi je Steklarstvo BREG, podjetje s skoraj 30 letno tradicijo, ki za svoje stranke nudi storitve na najvišjem nivoju. Še posebej so specializirani za kuhinjska stekla, steklene tuš kabine, steklena drsna vrata, steklene stopnice in ograje ter še nekatere druge produkte iz stekla.
- drugi pa je spletni portal Nadstreški.eu, katerega primarna dejavnost so kovinski in leseni nadstreški, pokrite terase in pergole.
Od začetka smo imeli težave s tem, da smo jim razložili v čem je prednost skupnega nastopa za njih in moramo priznati, da so začetki bili dokaj težki za marsikaterega mizarja.
Ko se je priključil prvi in nato drugi in tako naprej, je hitro postalo jasno, da so koristi od skupnega nastopa, pač večje od tega, če nastopajo samostojno.
Poglejte; mizarji so mojstri svojega poklica. Nedvomno.
Tako kot smo mi, na Mizarstvu. si mojstri svojega. Seveda lahko vsak mizar na spletu nastopa samostojno in tako jih tudi večina počne. A na spletu je iz dneva v dan večja konkurenca. In nič ne kaže, da bo ta z leti manjša, kvečjemu še hujša.
Če torej želi mizar (in pravzaprav katerikoli podjetnik) uspešno nastopati na spletu, mora v to investirati znanje, čas, energijo, voljo in še marsikaj drugega.
Mizarji združeni pod našo streho, tega ne rabijo. Mi za njih opravljamo spletni posel – zato, da se oni ukvarjajo izključno s tem kar sami dobro obvladajo.
Nekateri naši mizarji niti svojih spletnih strani nimajo. Ker jih z nami, preprosto ne potrebujejo. Tak primer so npr. poceni kuhinje. Mizar, ki ponuja cenovno ugodno in poceni izdelavo kuhinj, z nami dela že vrsto let, dobiva pa dovolj povpraševanj, da ni razloga, da bi na tem segmentu z nami odnehal.
Celo pogovarjamo se, da bi zanj odprli še novo segment.
Je pa res, da, ko enkrat najdemo mizarja/partnerja, ki pokriva nek segment, v ta isti segment ne tlačimo še enega mizarja. Saj nam ni v interesu, da se ti “tolčejo” med seboj, če nastopamo vsi pod isto streho.
Na enak način imamo mizarja iz Dolenjske, ki pokriva izdelavo notranjih stopnic. Ta z nami sodeluje zdaj že pol leta, sodelovanje pa je zgovorno plodno dovolj, ker nam je sporočil, da zaradi povečanega povpraševanja, zaposljuje novega delavca.
Torej očitno nekaj delamo prav.
Kaj je vaš cilj?
Konkretno je cilj spletne strani že bil dosežen. Zdaj zanjo skrbimo zgolj še po “naravni poti”, da ostaja spletna stran aktivna še naprej. In, da zadovoljuje interese naših partnerjev. Mizarji pa se priključujejo zraven sami. Pač tisti, ki se želijo.