Domača pisarna pohištvo
Posted on September 7, 2018 | By Andrej
Za vse, ki se zanimate za opremljanje domače pisarne in zanjo iščete ustrezno pohištvo, smo spodaj pripravili krasne, kratke napotke o tem kakšna naj bo pisalna miza v domači pisarni, kako izbrati ustrezen pisarniški stol in pa seveda kako umestiti optimalno v domačo pisarno, ustrezne omare.
Izbira pisalne mize
Pisalna miza v domači pisarni mora biti v prvi vrsti predvsem dovolj velika, pregledna, lahko dostopna, ustrezno velika in seveda tudi kupljena po ustrezni ceni. Ker izmed vsega pohištva v pisarni zajema eno izmed največjih površin (zraven morebitnih pisarniških omar) je zelo pomembno, da jo stilsko umestimo v celotni interier pisarne, kar pa pogosto pomeni, da opremljanje domače pisarne začnemo ravno z nakupom ustrezno velike pisalne mize.
Za klasično pisarno in razmere zadošča standardna pisalan miza globine 60 cm in širine od enega metra naprej, a, ker danes vse več domačih pisarn, zapolnjuje številna računalniška oprema (tipkovnice, monitorji, tiskalniki,…), ne bo narobe, če se odločite tudi za širško pisalno mizo (2 metra).
Hkrati pri izboru pisalne mize pazite na to, da le ta vsebuje nekaj predalov za odlaganje sprotnih dokumentov in razen, če res ne gre za občutljivo delo v pisarni, ni potrebe, da so ti predali opremljeni s ključavnicami na zaklepanje.
Za lažje čiščenje pisalne mize, se ogromno kupcev miz, odloči za bele pisalne mize. Ali mize v visokem sijaju.
Izbira pisarniškega stola
Pisarniški stol mora v domači pisarni omogočati predvsem hiter dostop, dolgotrajno sedenje in delo brez bolečin v hrbtenici, gibljivost in felksibilnost, po potrebi pa še ustrezne naslone (za roke) in nastavitve (po višini). Bolj kakovostni pisarniški stoli so dodatno v ledvenem delu opremljeni z nasloni za raven in pravilen položaj hrbtenice, med delom.
Pisarniški stol izberemo v stilu ostalega pohištva (torej mize in omar). Modernemu pisarniškemu pohištvo pristoji moderen stol, klasičnemu izgledu pohištva v pisarni, bomo dodali tudi tak izgled pisarniškega stola.
Pri izbiri stola se lahko osredotočimo tudi na specifične potrebe, ki jih imamo, glede na naravno dela v naši pisarni. V ta namen, ne bo narobe, če se odločimo pobrskati med ponudniki direktorskih pisarniških stolov in pa tudi računalniških stolov, konferenčnih stolov in drugo.
Izbira omare
Omare v pisarni bi morale biti razdeljene na dva dela. Omare, ki služijo pospravljanju in odlaganju sprotne delovne in adiministrativne dokumentacije in omare za arhivo, fascikle, pogodbe in drugo. V kolikor je prostora v domači pisarni premalo, si namesto tipskih pisarniških omar, omislimo vgradne, po meri, izdelane omare. Te lahko namestimo v kot pisarne, po potrebi pa jih lahko namontiramo celo na steno ali pod strop pisarne.
Dodatno bomo nekaj prostora predvsem v domačih, manjših pisarnah, prihranili še z namestitvijo drsnih vrat na samo omaro.
Podobno kot pri pisarniškem stolu in mizi, tudi pri izboru omar pazimo na to, da se le te, stilsko in estetsko ujemajo z ostalim pohištvom v pisarni.
V zvezi z opremljanjem domačih pisarn, vas bo nedvomno zanimalo tudi dizajnersko pohištvo. Zapis o njem smo pripravili na povezavi.