Grafično oblikovanje
Posted on June 2, 2022 | By Andrej
Kako grafično oblikovanje pripomore k večji prodaji
Mnogi mislijo, da grafično oblikovanje ni nič drugega kot lepe slike, besedila, številke itd. To je sicer res, vendar sta človeška psihologija in namen, na katerih temelji grafično oblikovanje, prav tako ključna elementa za rast vašega podjetja.
Številni lastniki podjetij grafično oblikovanje običajno razumejo kot preprosto oblikovanje logotipov, embalaže in izdelkov. Vendar pa lahko odlično grafično oblikovanje uporabite za povečanje prodaje.
Zakaj je posredovanje OBLIKOVANEGA sporočila tako pomembno za povečanje prodaje?
Oblikovalec poskuša s slikami in besedilom prenesti ali projicirati sporočilo, ki nagovarja ciljno občinstvo. To sporočilo lahko vsebuje kar koli, vendar si pri poslovanju na splošno želite:
- sporočiti vrednote podjetja, izdelka ali storitve
- pritegniti pozornost potencialnih strank
- se prilagoditi potrebam stranke in optimizirati njeno izkušnjo
- prepričati gledalca, da kupi izdelek ali storitev, izvede določeno dejanje, prebere informacije itd.
Vse to pomaga pri ozaveščanju, krepitvi zaupanja in povečanju prodaje. Ti poslovni cilji se prenašajo na številna različna področja grafičnega oblikovanja, kot so spletno oblikovanje, oglaševanje, tipografija in uredništvo.
Zakaj bo vključitev dobrega grafičnega oblikovanja v oblikovanje blagovne znamke vašega podjetja pripomogla k povečanju prodaje?
Oblikovanje blagovnih znamk je povezava med grafičnim oblikovanjem in trženjem. Odgovorna je za predstavitev blagovne znamke na trgu in vzbujanje zanimanja pri potrošnikih. Močna blagovna znamka vključuje močno osebnost, ki se lahko uspešno razlikuje od konkurence. In ne le razlikovati, temveč tudi ostati v zavesti potrošnikov in si jo zapomniti.
Psihologijo grafičnega oblikovanja lahko opredelimo kot odziv, ki ga lahko ima vsaka oseba na predmet ali vizualno sporočilo, ki ga zaznava. Elementi, ki vplivajo na to zaznavanje, vključujejo barve, figure, slike, tipografijo in druge vizualne elemente, vključene v kompozicije. Vsak od njih prejemniku posreduje podzavestno sporočilo in posledično vzbudi določeno čustvo.
To je pomen vizualnega pri sprejemanju odločitev za nakup izdelka in zato je oblikovanje pomembno: znati uporabiti pravo barvo, na primer črno, ki nakazuje resnost in eleganco, ali podobe otrok in živali, ki dajejo mladosten videz, ali določen slog, kot je art deco, ki v ciljni skupini prikliče določeno obdobje v življenju. Potem lahko kupec, ki ga vodijo “notranja čustva”, reče: “Vau! Kupil bom ta izdelek.”
Potrebujete pri oblikovanju celostne grafične podobe vašega podjetja, ki bo vizualno pritegnila stranke? Kontaktirajte ProMarketing!