Bloganje | Koristi bloganja in nasveti o bloganju

Bloganje je postalo izjemno popularno. Pred leti so blogali predvsem modni navdušenci, kuharji, tudi politiki in drugi posamezniki. Danes pa bloge piše vedno več ljudi, pa tudi podjetja. Bloganje namreč prinaša več koristi. O tem kako blogamo, kdo ustvarja brane bloge, kakšne so koristi bloganja ter kako lahko z blogom zaslužimo, v nadaljevanju.

Kako blogamo

Bloganje je ustvarjanje vsebin na spletni strani oz. blogu. Vsebine so lahko različne; predvsem pa je cilj blog vsebin, da so brane od čim večjega števila ljudi. Torej, teme blog vsebin moramo izbrati glede na:

  • Zanimanje uporabnikov spleta (kaj se išče, kaj se bere).
  • Naše znanje in zanimanje o določeni izbrani tematiki.
  • Koristno pa je tudi, da blogamo o tematikah, ki niso prenasičene oz. zanje še ne obstaja »tona« že zapisanih vsebin. Seveda to ni ovira, da se z našim blogom ne bi mogli preriniti do publike, vendar bo ob močni konkurenci to težje doseči, ni pa nemogoče.

Primer: Blog vsebina na temo SEO optimizacije za podjetja, za katero obstaja ogromno že zapisanih vsebin, izjemno težko pridobi svoje mesto na spletnih iskalnikih. Medtem, ko blog vsebina na temo cnc struženja in rezkanja kovin, ob bistveno manjši konkurenci, veliko lažje pridobi svoje bralce in mesto na vrhu iskalnika.

Kako začeti z bloganjem?

Da lahko začnemo z bloganjem, moramo najprej opraviti nekaj nalog:

  • izbrati temo o čem bi blogali
  • izbrati naše ime (lahko je preprosto naše ime in priimek, lahko pa si izmislimo kaj povsem drugega)
  • urediti spletno stran, kjer bomo blogali – izbrati in registrirati domeno, gostovanje, platformo (npr. WordPress)
  • se odločiti, ali bi nam bloganje predstavljalo hobi ali pa resnejše delo za zaslužek.

Kdo ustvarja kakovostne bloge

V Sloveniji je več znanih blogarjev, predvsem iz modnega sveta, kuharskega področja, ekonomskega, političnega itd. Bloga lahko pravzaprav vsak, vendar pa ni vsak blog kakovosten in posledično bran.

Strokovnjaki, kot so agencije za spletni marketing, izvajajo učinkovito bloganje za podjetja, ki s pomočjo blog objav pridobivajo nove kupce.

Primer takšnega, je podjetje Univerzal d.o.o. Imeli so zelo lepo spletno stran, vendar premalo obiskano. Želeli so povečati obisk na spletni strani in na ta način izboljšati poslovanje. Strokovna pomoč je bila nujna, zato so s pomočjo agencije za izboljšanje spletnega nastopa, uspeli v slabem letu dni povečati obisk na njihovi spletni strani za kar 70%.

Pri tem so s pomočjo agencije ustvarjali kakovostne objave (blog zapise) o njihovih izdelkih – delovanju, koristih, specifikah ipd. Primer takšnega je blog zapis o delovanju volanskih končnikov – Univerzal.si. Strokovna pomoč je pri učinkovitem bloganju, v kolikor v podjetjih še nimajo znanja o tem, vsekakor priporočljiva. Strokovnjaki namreč s svojim znanjem in orodji preučijo o katerih vsebinah je smiselno pisati in kako napisati objavo, ki bo uvrščena čim višje na iskalniku.

Bloganje

Bloganje – Univerzal.si

Hkrati je ob bloganju, potrebno še izvajati spletno optimizacijo na način »off-site«, s pomočjo katere so naši blogi uvrščeni visoko na iskalniku in ohranjajo položaj. Sicer nas s časom konkurenca prehiti in naši blog zapisi, ki so bili sprva brani in najdeni, počasi drsijo navzdol po iskalniku.

NAMIG: Preberite še: Ustvarjanje spletnega posla z blogom

Koristi bloganja za podjetja – praktični primeri

Redno in učinkovito ustvarjanje blog vsebin podjetjem prinaša številne koristi:

  • s pomočjo blogov podjetja povečujejo obisk spletne strani
  • s pomočjo unikatnih in koristnih blogov, podjetja pridobivajo kakovostne in zveste kupce
  • podjetja pridobijo zaupanje kupcev (rast blagovne znamke)
  • podjetja skozi bloge peljejo kupce v nakup njihovih izdelkov
  • s pomočjo bloganja podjetja izboljšajo prodajo.

 

Primer proizvodnega podjetja: Podjetje Univerzal d.o.o., ki je s strokovno pomočjo ustvarjalo blog vsebine tudi za nemški trg – primer: Spurstange wechseln – Univerzal.si, je Univerzal d.o.o. na svojo stran privabil 100 novih potencialnih kupcev, in jih s to objavo, v kateri opisuje menjavo volanskega droga, pripeljal do svojih izdelkov, ki jih proizvaja (Spurstange, Lenkstange, Kugelgelenke).

Primer agencije za spletni marketing: S pomočjo blog zapisov pojasnjujejo o koristih njihovih storitev za naročnike. S tem si, poleg izvajanja spletne optimizacije in učinkovitega vsebinskega marketinga, večajo obisk spletne strani in končno tudi število kupcev.

Bloganje

Bloganje

Kako bloganje koristi uporabnikom spleta oz. kupcem

Bloganje je torej način pridobivanja pozornosti publike oz. kupcev na nevsiljiv način. S koristnimi in uporabnimi blog vsebinami, uporabnikom tudi pomagamo in svetujemo o določenih izdelkih, kar za njih pomeni tudi to, da se lažje znajdejo med ponudniki določenih izdelkov. Pridobijo nasvete o tem, kako se lažje znajti v obilju ponudbe določenih izdelkov in na kaj morajo biti pozorni, ko se odločajo o izdelku.

Primer: Kadar imamo težave z zobmi – parodontozo, potrebujemo zobne vsadke. Ob brskanju na iskalniku opazimo ogromno ponudbe. Vsi ponujajo najboljše zobne vsadke, neboleče posege, vrhunske strokovnjake. Ob brskanju na spletu pa naletimo tudi na spletno stran, ki piše o tem, kar nam ponudniki zobnih vsadkov pogosto prikrijejo. Ker nas to v fazi o odločanju kateri implantati so vredni svojega denarja zanima, bomo prebrali to objavo – Cena zobnega implantata-Skylab.si. To je primer učinkovitega blog zapisa, ki uporabniku daje dodano vrednost in mu pomaga pri odločanju o primernih zobnih vsadkih (implantatih).

Blogi za podjetnike

Blogi za podjetnike

Bloganje kot način zaslužka

Blogerji pišejo blog vsebine za zabavo ali pa kot način zaslužka. Eden izmed priljubljenih načinov služenja z blogi so oglasi, ki so vstavljeni ob blog vsebinami. Ob kliku ali nakupu preko tega oglasa, nam ponudnik odstopi provizijo v npr. nekaj centih. Za konkreten zaslužek na ta način je potrebno imeti kakovosten, bogat in predvsem izjemno bran blog.

V kolikor pa prodajamo določene izdelke, pa jih lahko s pomočjo bloganja približamo kupcem, kot smo to že opisali v prejšnjih poglavjih.

Nasvet: Blogajte strastno in vztrajno, unikatno in uporabno. S tem se vam bo odpiral svet novih priložnosti.