Načrt trženja v družbenih medijih – socialnih omrežjih

Načrt trženja družbenih medijih je načrt za izvajanje vaše strategije. Načrt strukturira vaša prizadevanja, da lahko merite uspeh in se prepričate, da sredstva porabljate pametno. Tukaj je opisano, kako ustvariti načrt trženja v družabnih medijih:

👉🏻 Izberite platforme: Izberite glede na ciljno občinstvo, platforme, ki so priljubljene v vaši panogi, in svojo pasovno širino. Prevzemite le toliko platform, kolikor jih lahko aktivno spremljate. Vedno lahko začnete z eno in nato počasi dodajate nove, ko jih osvojite.

👉🏻 Postavite si cilje in naloge: Za začetek naj bodo preprosti in podobni nalogam, na primer objavljati enkrat na dan en mesec, vzpostaviti profile ali opraviti analizo konkurence. Ko boste vzpostavili ritem in pridobili vpogled, boste lahko določili bolj specifične in strateške cilje, kot sta povečanje števila sledilcev za X % ali objava X [vrst vsebin, za katere ste ugotovili, da so všeč vašemu občinstvu] na mesec.

👉🏻 Redno poročajte in se prilagajajte: Uporabite analitiko vsake platforme, da ugotovite, katere objave so najbolj vpletene, ali pridobivate več sledilcev in si ogledate demografske značilnosti svojega občinstva. Izkoristite in razširite tisto, kar deluje, ter odpravite tisto, kar ne.

 

Ustvarjajte raznoliko vsebino

Tako kot na drugih področjih spletnega trženja tudi pri trženju v družabnih medijih prevladuje vsebina. Poskrbite za redno objavljanje in ponujanje resnično dragocenih informacij, ki se bodo vašim idealnim strankam zdele koristne in zanimive. To vključuje:

  • Kako, hitre nasvete
  • lokalne in panožne novice
  • podatki in vpogledi
  • ankete, vprašanja, natečaje
  • posodobitve in obvestila

To pomeni tudi uporabo različnih oblik, ki jih ponujajo družbeni mediji, vključno s slikami, videoposnetki, zgodbami, prenosi v živo, spletnimi trgovinami in drugimi.

 

Vrste vsebin v družbenih medijih, ki bodo všeč vašim sledilcem

  • Nasmejte jih; Komične ali šaljive vsebine, viralne vsebine, video, memes, giveaway
  • Navdihnite jih; Citati, Neverjetna dejstva, čudovite slike
  • izobražujte jih; Nasveti in triki, Študija primera, Video usposabljanje v živo
  • Pogovorite se z njimi; Sprašujte, anketirajte, vprašajte za nasvet

Povežite se z njimi; Behind the Scene, Predogledi izdelkov

 

Grafika, ki se navezuje na družbena omrežja in načrt strategije.

 

5 idej za vsebino za družbene medije

 

  • Zgodovina in kultura

 

Družabne medije lahko uporabite tudi za deljenje zanimivih dejstev, resničnih zgodb in drugih pomembnih informacij. Vsebina naj bo kratka, zanimiva in lahko razumljiva, da pritegne veliko število gledalcev.

 

  • Kako deluje vaš izdelek ali storitev?

 

Družabne medije lahko uporabite tudi za deljenje zanimivih dejstev, resničnih zgodb in drugih pomembnih informacij. Vsebina naj bo kratka, zanimiva in razumljiva, da pritegne veliko število gledalcev.

 

  • Pogosta vprašanja

 

Družabne medije lahko uporabite tudi za deljenje zanimivih dejstev, resničnih zgodb in drugih pomembnih informacij. Vsebina naj bo kratka, zanimiva in razumljiva, da pritegne veliko število gledalcev.

 

  • Zabavni citati

 

Družabne medije lahko uporabite tudi za deljenje zanimivih dejstev, resničnih zgodb in drugih pomembnih informacij. Vsebina naj bo kratka, zanimiva in razumljiva, da pritegne veliko število gledalcev.

 

  • Nasveti ali navodila

 

Družabne medije lahko uporabite tudi za deljenje zanimivih dejstev, resničnih zgodb in drugih pomembnih informacij. Vsebina naj bo kratka, zanimiva in razumljiva, da pritegne veliko število gledalcev.